Shoulder Press

poniedziałek, 02.11.2015

0-7501022 play-3185784

poniedziałek, 02.11.2015

Opis: • Stopy na szerokość bioder • Ręce na zewnątrz ramion • Łokcie wysunięte przed sztangę • Sztangę podnosimy w linii śródstopia • Tułw i

czytaj więcej

Opis: • Stopy na szerokość bioder • Ręce na zewnątrz ramion • Łokcie wysunięte przed sztangę • Sztangę podnosimy w linii śródstopia • Tułw i nogi napięte i statyczne • Piety dociśnięte do podłogi Żródło: CrossFit® – Forging Elite Fitness® (http://crossfit.com) , The CrossFit Games® – The Sport of Fitness™

zwiń tekst

poniedziałek, 02.11.2015

0-5753757 play-3185784

poniedziałek, 02.11.2015

W trakcie wyciskania sztangi zwróć uwagę na: • nie odchylamy górnej części ciała • cofamy podbródek • sztanga porusza się w jednej linii. Żródł

czytaj więcej

W trakcie wyciskania sztangi zwróć uwagę na: • nie odchylamy górnej części ciała • cofamy podbródek • sztanga porusza się w jednej linii. Żródło: The CrossFit Games® – The Sport of Fitness™

zwiń tekst

poniedziałek, 02.11.2015

0-2359458 play-3185784

poniedziałek, 02.11.2015

Krótkie video dot. w jakim kierunku porusza się sztanga w trakcie wykonywania shoulder press Zwróć uwagę na: cofnięcie głowy sztanga porusza się

czytaj więcej

Krótkie video dot. w jakim kierunku porusza się sztanga w trakcie wykonywania shoulder press Zwróć uwagę na: cofnięcie głowy sztanga porusza się w jednej linii

zwiń tekst

poniedziałek, 02.11.2015

0-2347671 play-3185784

poniedziałek, 02.11.2015

Kilka uwag dot. techniki press. ( shoulder and push) Zwróć uwagę na: ułożenie klatki piersiowej – żebra schowane, core napięty ułożenie rą

czytaj więcej

Kilka uwag dot. techniki press. ( shoulder and push) Zwróć uwagę na: ułożenie klatki piersiowej – żebra schowane, core napięty ułożenie rąk – pełen wyprost

zwiń tekst