Ring Dip

poniedziałek, 25.04.2016

0-6740385 play-3151933

poniedziałek, 25.04.2016

Ring Dips, to dość wymagające ćwiczenie. Poniżej lista ćwiczeń, które przygotuje Was do poprawnego wykonania Ring Dips. Zwróć uwagę na:

Ring Dips, to dość wymagające ćwiczenie. Poniżej lista ćwiczeń, które przygotuje Was do poprawnego wykonania Ring Dips. Zwróć uwagę na:

  • podpór na ringach ( ręce wyprostowane) – skoncentruj się na stabilizacji odcinka piersiowego
  • negative ring dips – ruch negatywny, tylko opuszczanie się z pozycji ( ręce wyprostowane) – kółka blisko siebie
  • częściowe ring dips – ruch opuszczania i wyprostu tylko częściowy

zwiń tekst

piątek, 30.10.2015

0-3907090 play-3151933

piątek, 30.10.2015

Zwróć uwagę na : push up on knees push up dip na drążku i ringach z gumą ring dip-kipping reverse grip single bar dip

czytaj więcej

Zwróć uwagę na : push up on knees push up dip na drążku i ringach z gumą ring dip-kipping reverse grip single bar dip bar dip-strict ring dip

zwiń tekst

piątek, 30.10.2015

0-3351406 play-3151933

piątek, 30.10.2015

Zwróć uwagę na : zbyt mocne wychylenie do przodu delikatnie pochylamy się do przodu,ramiona razem, głowa w pozycji neutralnej, przedramie prostopadłe bułgarska odmiana ring

czytaj więcej

Zwróć uwagę na : zbyt mocne wychylenie do przodu delikatnie pochylamy się do przodu,ramiona razem, głowa w pozycji neutralnej, przedramie prostopadłe bułgarska odmiana ring dip test mobilności ramion

zwiń tekst

piątek, 30.10.2015

0-2597545 play-3151933

piątek, 30.10.2015

Zwróć uwagę na : • Kółka ustawione na szerokość ramion • Pełny uchwyt • Pozycja startowa: wyprostowane ramiona, następnie uginamy ramiona • Klatka piersiowa pochyla się do przodu ,

czytaj więcej

Zwróć uwagę na : • Kółka ustawione na szerokość ramion • Pełny uchwyt • Pozycja startowa: wyprostowane ramiona, następnie uginamy ramiona • Klatka piersiowa pochyla się do przodu , a łokcie idą do tyłu. • Barki opuszczamy poniżej łokci • Ręce pozostają blisko ciała • Zakończ ćwiczenie w pełnym wyproście łokci . Źródło: CrossFit® – Forging Elite Fitness® (http://crossfit.com), The CrossFit Games® – The Sport of Fitness™

zwiń tekst