slidertechnika-01-9139709 historiapolskiegocrossfitu-slider-01-5456195 cbpolska-02-3213813 slidertechnika-01-9139709 mobility-slide-9895810 NAJNOWSZE WPISY strefawod-7996978 piątek, 29.04.2016 mleko-roc59blinne-8264571 niedziela, 14.02.2016

Mleka roślinne. Mleko krowie nie jest jedynym źródłem wapnia. Zawsze mamy zdrowszą alternatywę w postaci mleka roślinnego. Przepis na mleko roślinne
więcej

jarmuz_1-830x591-9001669 piątek, 13.11.2015

Jarmuż to niskokaloryczne warzywo z dużo ilości wapnia, potasu i przede wszystkim białka

więcej burak-830x591-4005467 piątek, 13.11.2015

Buraki zawierają beta alaninę – silny składnik antyrakowy i antyzapalny. Buraki są znane z zapobiegania powstawaniu raka jelita oraz ochrony przeciw
więcej

brokul-830x591-1622867 piątek, 13.11.2015

Brokuły są bogate w witaminy C,A oraz w kwas foliowy a także w rozpuszczalny błonnik. Duża ilość potasu w brokułach zapewnia
więcej

banany-830x591-8375055 piątek, 13.11.2015

Wspaniałe źródło naturalnej energii.Zawiera tryptofan który poprawia samopoczucie.Zawiera witaminę B6 która reguluje poziom glukozy we krwi.Wspomaga produkcje hemoglobiny

kiwi-830x591-7001236 piątek, 13.11.2015

Kiwi ma więcej witaminy C niż pomarańcze. Chroni komórkę przed działaniem wolnych rodników. Dobre źródło błonnika. Dobre źródło potasu. Pomaga w
więcej

nasion_-chia-830x591-9883425 piątek, 13.11.2015

Nasiona Chia zawierają dużą ilość błonnika oraz białka. Chia spowalniają wchłanianie cukrów i regulują ich poziom we krwi. Nasiona Chia to
więcej