Clean deadlift

sobota, 31.10.2015

0-8857755 play-9317710

sobota, 31.10.2015

Zwróć uwagę na: • ułożenie bioder i kolan w snatch deadlift ( nie są wpełni wyprosotwane) • w snatch pull otwieramy biodra i prowadzimy sztangę jak najbliżej

czytaj więcej

Zwróć uwagę na: • ułożenie bioder i kolan w snatch deadlift ( nie są wpełni wyprosotwane) • w snatch pull otwieramy biodra i prowadzimy sztangę jak najbliżej ciała • w trakcie pull, odrywamy pięty od podłogi oraz wykonujemy shrug

zwiń tekst

sobota, 31.10.2015

0-1919489 play-9317710

sobota, 31.10.2015

zwiń tekst

sobota, 31.10.2015

play-9317710

sobota, 31.10.2015

Ćwiczenie wzmacniające pozycję nad sztangą w trakcie wyciągania sztangi do drugiej fazy. Sztangę zatrzymujemy w górnej części ud bez pełnego wyprostu, lekko pochyleni do

czytaj więcej

Ćwiczenie wzmacniające pozycję nad sztangą w trakcie wyciągania sztangi do drugiej fazy. Sztangę zatrzymujemy w górnej części ud bez pełnego wyprostu, lekko pochyleni do przodu.

zwiń tekst