Snatch (Press)
Push Jerk in Snatch »

Ile białka potrzebujemy? Białko cz. 4
poniedziałek, 02.11.2015

Ćwiczenie wzmacniające górną część ciała oraz poprawiające balans i dosiad

Pressing Snatch Balans II »

Ile białka potrzebujemy? Białko cz. 4
poniedziałek, 02.11.2015

Snatchpress z siadu. Wzmacnia górną część ciała, a także polepsza ruchomość w stawie skokowym, biodrach i barkach.  Poprawia balans i czucie ciała w przysiadzie w trakcie
czytaj więcej

Snatch Press from the squat II ( z przysiadu) »

Ile białka potrzebujemy? Białko cz. 4
poniedziałek, 02.11.2015

Snatch press z siadu. Wzmacnia górną część ciała, a także polepsza ruchomość w stawie skokowym, biodrach i barkach.  Poprawia balans i czucie ciała w przysiadzie w
czytaj więcej

Snatch Press from the squat ( z przysiadu) »

Ile białka potrzebujemy? Białko cz. 4
poniedziałek, 02.11.2015

Snatch press z siadu. Wzmacnia górną część ciała, a także polepsza ruchomość w stawie skokowym, biodrach i barkach.  Poprawia balans i czucie ciała w przysiadzie w
czytaj więcej

Snatch Power Jerk »

Ile białka potrzebujemy? Białko cz. 4
poniedziałek, 02.11.2015

Klasyczny Push Jerk , tylko że z uchwytem do rwania

Snatch Push Press »

Ile białka potrzebujemy? Białko cz. 4
poniedziałek, 02.11.2015

Podstawowe ćwiczenie wzmacniające górną część ciała do techniki rwania

Snatch Press »

Ile białka potrzebujemy? Białko cz. 4
poniedziałek, 02.11.2015

Uchwyt jak do Snatch. Wyciskanie sztangi za pleców. Podstawowe ćwiczenie wzmacniające górną część ciała do techniki rwania