Snatch ( High Pull)
Snatch High-Pull - ćwiczenia ( Dimitry Klokov) »

Ile białka potrzebujemy? Białko cz. 4
sobota, 28.11.2015

Zwróć uwagę na:
• nie uderzamy sztangi biodrami
• nie robimy shrug, tylko podciągamy łokcie. Łokcie skierowane do sufitu

Snatch Segment Pull »

Ile białka potrzebujemy? Białko cz. 4
poniedziałek, 02.11.2015

Wariacja ćwiczeń Pull. Tym razem cały ruch ciągnięcia dzielimy na cztery fazy. Wzmacnia pozycję ćwiczącego w całym ruchu ciągnięcia w rwaniu

Hang Snatch Pull »

Ile białka potrzebujemy? Białko cz. 4
poniedziałek, 02.11.2015

Kolejne ćwiczenie Snatch Pull . Zaczyna się w pozycji Hang ( nad kolanami).

Snatch pull z bloków (powyżej kolan) »

Ile białka potrzebujemy? Białko cz. 4
poniedziałek, 02.11.2015

Snatch pull z bloków (powyżej kolan) poprawia mechanikę ruchu w drugim etapie rwania. Ćwiczenie używane jest  w celu zwiększenia siły eksplozywnej oraz poprawy przyśpieszenie
czytaj więcej

Slow-Pull Snatch »

Ile białka potrzebujemy? Białko cz. 4
poniedziałek, 02.11.2015

W pierwszej części rwania do kolan, sztangę ciągniemy wolno, następnie przyśpieszamy dynamicznie ruch w drugiej fazie. Ćwiczenie wymusza większą agresywność i dynamikę w drugiej częś
czytaj więcej

Snatch High-Pull On Riser ( z deficytem) »

Ile białka potrzebujemy? Białko cz. 4
poniedziałek, 02.11.2015

Snatch High-Pull »

Ile białka potrzebujemy? Białko cz. 4
poniedziałek, 02.11.2015

Rozszerzona wersja ćwiczenia Snatch Pull, angażująca górną część ciała.

Snatch Pull On Rise ( z deficytem) »

Ile białka potrzebujemy? Białko cz. 4
poniedziałek, 02.11.2015

Ćwiczenie Snatchpull z wydłużonym ruchem. Stoimy na podwyższeniu

Snatch Pull II »

Ile białka potrzebujemy? Białko cz. 4
poniedziałek, 02.11.2015

Ćwiczenie snatchpull wzmacnia mięśnie biorące udział w ciągnięciu sztangi, a także poprawia mechanikę ciągu. Ruch wykonujemy do pełnego wyprostu ( kolana , biodra). Rozwinięciem
czytaj więcej

Snatch Pull »

Ile białka potrzebujemy? Białko cz. 4
poniedziałek, 02.11.2015

Ćwiczenie snatchpull wzmacnia mięśnie biorące udział w ciągnięciu sztangi, a także poprawia mechanikę ciągu. Ruch wykonujemy do pełnego wyprostu ( kolana , biodra). Rozwinięciem
czytaj więcej

Snatch Pull Knee ( do kolan) »

Ile białka potrzebujemy? Białko cz. 4
poniedziałek, 02.11.2015

Ćwiczenie snatch do kolan ma wzmocnić mięśnie, które szczególnie pracują w pierwszym etapie ciągnięcia sztangi w snatchu. Poza tym ćwiczenie poprawia przyśpieszenie sztangi w
czytaj więcej

Clean and Snatch High Pulls »

Ile białka potrzebujemy? Białko cz. 4
niedziela, 01.11.2015

Snatch i Clean High Pull. Dobre ćwiczenie do zwiększenia siły eksplozywnej jak również poprawienia techniki snatch i clean. Unikaj odbijania sztangi od bioder oraz podwijania łokci.
<
czytaj więcej

Clean and Snatch Deadlifts and Pulls »

Ile białka potrzebujemy? Białko cz. 4
sobota, 31.10.2015

Zwróć uwagę na:
• ułożenie bioder i kolan w snatch deadlift ( nie są wpełni wyprosotwane)
• w snatch pull otwieramy biodra i prowadzimy sztangę jak najbliżej
czytaj więcej