Home » Artykuły » Porady i wskazówki (technika) Kipping Muscle Ups i Ring Muscle Up; High Toes vs Low Toes.
Porady i wskazówki (technika) Kipping Muscle Ups i Ring Muscle Up; High Toes vs Low Toes.

Wskazówki przede wszystkim dla osób, które poprawnie wykonują Bar Muscle Up i Ring Muscle Up.

Ułożenie nóg oraz pozycja całego ciała min.  w trakcie BMU i RMU, determinuje szybkość wykonania ćwiczenia, a także długość pracy (endurance).

Warto przeanalizować poniżej dwie techniki :  Kipping Muscle Ups i Ring Muscle Up. Świadome i umiejętne wykorzystanie dwóch różnych technik, może spowodować, że zrobisz o kilka rep. więcej lub szybciej od innego zawodnika.

Ewentualnie, wybierasz jedną z technik, i dopracowujesz ją do perfekcji. Powtarzalność dobrego wzorca ruchu to ekonomika ruchu – mniej zmęczenia, większa efektywność, ograniczenie ryzyka kontuzji.

👉 Zwróć uwagę na :

➡ Ułożenie ciała (hollow/extended hip)

➡ Pozycja ciała ( horyzontalna/wertykalna)

➡ Dociągnięcie drążka / kółek (biodra/klatka piersiowa)

Gregory Wega