Home » Artykuły » Athletic Development – lista ćwiczeń + video
Athletic Development – lista ćwiczeń + video

Athletic Development – lista ćwiczeń + video.

Bardzo pomocna inicjatywa ze strony Athletic Development – lista ćwiczeń + video
jak porawnie je wykonać.

Doskonałe narzędzi dla trenerów i zawodników.

Lista ćwiczeń:
➡wypady w tył➡wypady w bok➡wypady w bok z ketlem➡muszla w staniu➡muszla przy ścianie➡glute bridge
➡gb z gumą➡Aktywacja pośladka #1➡Aktywacja czworobocznego z gumą – retrakcja i depresja łopatki
➡Robal pełny – Dead Bug➡Wypad w tył z obciążeniem trzymanym z przodu➡Wykroki chodzone – Lunges
➡Wykroki chodzone z obciążeniem trzymanym z przodu – KB Lunges➡Wykroki chodzone ze sztangą na plecach – Barbell lunges➡Wyciskanie hantli na ławce skośnej – Dumbbell incline press➡Zdechły robal (podstawowy) – Dead Bug
➡Rozciąganie zginaczy biodra w klęku – Hip flexor stretch➡Rozciąganie biodra „Gołąb” – Hip stretch pidgeon
➡RKC Plank➡Rolowanie najszerszego grzbietu – Lat mobility➡Przyciąganie się horyzontalne do drążka
➡Wiosłowanie jednorącz w opadzie – One arm row➡Ściąganie linek wyciągu górnego (Triceps)
➡Rolowanie stopy – Foot mobility➡Martwy ciąg z kettlem – KB Deadlift➡Rolowanie zginaczy biodra – Hip flexor mobility➡Pompki na podwyższeniu – Incline push ups➡Przysiad z obciążeniem trzymanym oburącz z przodu – Goblet squat➡Hollow body #1➡Hollow body (sylwetka podstawowa)➡hollow body pull up➡Robal pełny – Dead Bug➡Aktywacja czworobocznego z gumą – retrakcja i depresja łopatki➡wypady w tył➡wypady w bok➡wypady w bok z ketlem➡muszla w staniu➡muszla przy ścianie➡glute bridge➡gb z gumą➡Wypad w tył z obciążeniem trzymanym z przodu➡Wykroki chodzone – Lunges➡Wykroki chodzone z obciążeniem trzymanym z przodu – KB Lunges➡Wykroki chodzone ze sztangą na plecach – Barbell lunges➡Wyciskanie hantli na ławce skośnej – Dumbbell incline press➡Zdechły robal (podstawowy) – Dead Bug➡Rozciąganie zginaczy biodra w klęku – Hip flexor stretch➡Rozciąganie biodra „Gołąb” – Hip stretch pidgeon➡RKC Plank➡Rolowanie najszerszego grzbietu – Lat mobility➡Przyciąganie się horyzontalne do drążka➡Wiosłowanie jednorącz w opadzie – One arm row Ściąganie linek wyciągu górnego (Triceps)➡Rolowanie stopy – Foot mobility➡Martwy ciąg z kettlem – KB Deadlift➡Rolowanie zginaczy biodra – Hip flexor mobility➡Pompki na podwyższeniu – Incline push ups➡Przysiad z obciążeniem trzymanym oburącz z przodu – Goblet squat➡Hollow body #1➡Hollow body (sylwetka podstawowa), hollow body pull up➡Robal pełny – Dead Bug➡Aktywacja czworobocznego z gumą – retrakcja i depresja łopatki➡wypady w tył➡wypady w bok➡wypady w bok z ketlem➡muszla w staniu ,muszla przy ścianie➡glute bridge➡gb z gumą➡Przyciaganie drążka do klatki piersiowej➡Wyciskanie jednorącz w klęku – One arm kb kneeling press ,➡Antyrotacja z gumą – Parlov press

Cała lista ćwiczeń + video tutaj:

https://www.youtube.com/channel/UCdfWKz94j8aAqD-XE3ugtmg

Gregory Wega