Gabrysia
Crossfitowe Dinozaury
Crossfit Box Polska
Technika
Mobility
NAJNOWSZE WPISY
Grzybica Candida Albicans. Crossfiterze dlaczego tak się męczysz? »

Grzybica Candida Albicans. Crossfiterze dlaczego tak się męczysz?
sobota, 30.07.2016

Mikroflora, królestwo systemu immunologicznego, głównie kojarzona z bakteriami w układzie pokarmowym, ma bardzo duży wpływ na stan naszego zdrowia. Świat bakterii jelitowych
więcej

Wulgarnyyy wywiad #1 »

Wulgarnyyy wywiad #1
czwartek, 28.07.2016

Słów kilka wstępu w postaci pytań standardowych, czyli nudnych. To nam przybliży ziemski obraz osoby prowadzącej bloga Wulgarny Poradnik Crossfitowy, która występuje
więcej

Woda i napój izotoniczny. Kiedy i ile? »

Woda i napój izotoniczny. Kiedy i ile?
środa, 27.07.2016

Podstawowym regulatorem gospodarki wodnej są dwa mechanizmy: a) poczucie pragnienia – spowodowane głównie wzrostem osmolalności osocza wywołanego niską podażą lub intensywną utratą płynów
więcej

Technika #23 Rings HSPU – progresja »

Technika #23 Rings HSPU – progresja
niedziela, 24.07.2016

Rings HSPU – progresja cz. 1

Zwróć uwagę na:

ułożenie ringów-paski opierają się o przedramiona, najpierw zawijasz jedną nogę o taśmę, później dokładasz
więcej

Napój izotoniczny – co to w końcu jest i dlaczego jest taki ważny? »

Napój izotoniczny – co to w końcu jest i dlaczego jest taki ważny?
niedziela, 24.07.2016

Odpowiednia podaż wody i jej spożycie odgrywa nie tylko bardzo ważną rolę w życiu codziennym, ale również determinuje zdolności wysiłkowe sportowców, reguluje pracę
więcej

Warm Up (dwubój) #1 – Dmitry Klokov Warm Up / Mobility Routine »

Warm Up (dwubój) #1 – Dmitry Klokov Warm Up / Mobility Routine
piątek, 22.07.2016

Zestaw kilku ćwiczeń rozgrzewkowych Dmitry Klokova, (v-ce mistrza olimpijskiego w dwuboju olimpijskim)

Zwróć uwagę na : • Gibkość • Rozciągnięcie • Zakres ruchu

więcej

Porady i wskazówki (mobility) # 21 Piłka Lacrosse – mięsień brzuchaty łydki – punkty spustowe »

Porady i wskazówki (mobility) # 21 Piłka Lacrosse – mięsień brzuchaty łydki – punkty spustowe
środa, 20.07.2016

Zwróć uwagę na to aby dobrze rozbić tkankę, poświęć minimum 2 minuty na każdy z punktów.

Strict Ring Mucle Up + 3 podstawowe ćwiczenia »

Strict Ring Mucle Up + 3 podstawowe ćwiczenia
poniedziałek, 18.07.2016

Progresja do ćwiczenia Strict Ring Muscle Up.

3 podstawowe gimnastyczne ćwiczenia:

Ring Support Holds 1) Głowa w pozycji neutralnej. 2) Łokcie zablokowane. 3)
więcej

Kwas mlekowy to nie zakwasy. »

Kwas mlekowy to nie zakwasy.
niedziela, 17.07.2016

Zakwaszenie organizmu i kwas mlekowy bardzo często łączone są z pojęciem zakwasów. Dodatkowo kwasowi mlekowemu przypisuje się samo zło, ponieważ to
więcej

Systemy i Plany treningowe cz.1 »

Systemy i Plany treningowe cz.1
środa, 13.07.2016

Pierwsza część wpisu poświęcona najpopularniejszym planom treningowym. Gdzie, kto i za ile.

Możecie już teraz sami wybrać czy chcecie iść planem treningowym  Katrin
więcej