Gabrysia
Crossfitowe Dinozaury
Crossfit Box Polska
Technika
Mobility
NAJNOWSZE WPISY
Białko #1, Kiedy i czy suplementować się białkiem?  »

Białko #1, Kiedy i czy suplementować się białkiem? 
czwartek, 12.10.2017

Odżywki białkowe należą do najczęściej spożywanych suplementów wśród osób ćwiczących spoty siłowe i wytrzymałościowo siłowe. Coraz częściej dietetycy zalecają sportowcom wytrzymałościowym spożywanie
więcej

Hang Clean. Trzy fazy ruchu o których należy pamiętać. »

Hang Clean. Trzy fazy ruchu o których należy pamiętać.
niedziela, 08.10.2017

Istnieje powszechne przekonanie, że technika Hang Clean jest tak szalenie skomplikowana, że nie powinno się zawracać sobie nią głowy. Wielu trenerów
więcej

Węglowodany cz.3. Węglowodany w diecie crossfittera. »

Węglowodany cz.3. Węglowodany w diecie crossfittera.
sobota, 30.09.2017

Przeciętny crossfitter to osoba, która maksymalnie pięć razy w tygodniu przez godzinę uprawia CrossFit i wchodzi na 2 do 20
więcej

Pas do podnoszenia ciężarów. Czy jest Ci potrzebny? Przedstawiamy kilka za i przeciw. »

Pas do podnoszenia ciężarów. Czy jest Ci potrzebny? Przedstawiamy kilka za i przeciw.
wtorek, 19.09.2017

Pas do podnoszenia ciężarów. Czy jest Ci potrzebny? Przedstawiamy kilka za i przeciw.

W zależności od tego, komu
więcej

Mobility – Staw biodrowy i torebki stawowe. »

Mobility – Staw biodrowy i torebki stawowe.
poniedziałek, 28.08.2017

Staw biodrowy i torebki stawowe.

Chcesz zwiększyć zakres ruchomości w stawie biodrowym Dwa ćwiczenia poniżej należą do grupy bardzo skutecznych ćwiczeń.

👉Uginanie jednonóż
więcej

Maksymalny pobór tlenu (VO2 max.) w treningu crossfitowym. »

Maksymalny pobór tlenu (VO2 max.) w treningu crossfitowym.
niedziela, 27.08.2017

Maksymalny pobór tlenu (VO2 max.) w treningu crossfitowym.

VO2max – przez długi czas jeden z głównych wskaźników wykorzystywany przede wszystkim w sportach wytrzymałościowych
więcej

Mobility & Warm Up – Barki i ramiona. »

Mobility & Warm Up – Barki i ramiona.
środa, 09.08.2017

Porady i wskazówki (mobility) #159 Mobility & Warm Up – Barki i ramiona.

5 ćwiczeń, do protokołu rozgrzewkowego i mobilizacyjnego: szczególnie przed treningiem z
więcej

The Dumbbell Snatch – bolą plecy ? Sprawdź dlaczego ! »

The Dumbbell Snatch – bolą plecy ? Sprawdź dlaczego !
czwartek, 20.07.2017

Bardzo czytelnie muscle&motion pokazuje przyczynę bólu w odcinku lędźwiowym w ćwiczeniue One Hand Dumbbell Snatch, które  było między innymi w workoucie The Open 17.1

więcej

Mobility – Top 6 ćwiczeń od Kelly Starrett. »

Mobility –  Top 6 ćwiczeń od Kelly Starrett.
poniedziałek, 10.07.2017

Protokół 6-ściu ćwiczeń, które powinny znaleźć się w Waszym codziennym zestawie treningowym. Na każde z nich poświęcasz 2 minuty, oprócz przysiadu (10 min).

więcej

Nawodnienie organizmu – woda, izotonik, a może coś innego? cz.1 »

Nawodnienie organizmu – woda, izotonik, a może coś innego? cz.1
czwartek, 29.06.2017

Nawodnienie organizmu, a zdolności wysiłkowe.

Odpowiednie nawodnienie organizmu w bardzo dużym stopniu określa zdolności wysiłkowe sportowców. Niewłaściwa podaż płynów przed i w trakcie
więcej

Newer Posts